Saitko puhelun numerosta +358942550523?

Kokeilemme automatisoituja puhelinsoittoja

Haluamme jatkuvasti kehittää palveluamme ja tehdä siitä entistäkin helpompaa ja nopeampaa. Kokeilemme nyt mahdollisuutta hyödyntää automatisoituja puheluja osana asiakasviestintäämme. Automatisoitu puhelinsoitto sopii hyvin myös asiakaspalautteen keräämiseen.

Olemme aloittaneet kokeilun, jonka tavoitteena on selvittää, miten asiakkaamme kokevat automaattisen puhelinsoiton. Kokeilun kohderyhmänä ovat kuluttaja-asiakkaat.

Kenelle soitamme?

  • Potentiaalisille kuluttaja-asiakkaille, joita emme muilla keinoin tavoita.
  • Asiakkaille, jotka haluavat keskustella kanssamme riskienhallinnasta.

Ei myyntiä

Emme myy mitään automatisoitujen puhelinsoittojen yhteydessä. Uskomme, että voimme tarjota parasta asiakaspalvelua yhdistämällä ihmisten toteuttaman asiantuntijatyön ja automatiikan mahdollisuudet.

Ota yhteyttä 

Voit myös itse halutessasi olla suoraan yhteydessä Ifiin soittamalla asiakaspalveluumme numeroon 010 19 19 19 arkisin klo 8–20 tai viikonloppuisin klo 10–16, tai jättämällä soittopyynnön, jolloin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian asiakaspalvelumme aukioloaikana.