Asiakkaiden kokemuksia Ifin vakuutuksista
Sikaa ei kannata ostaa säkissä eikä vakuutusta vertailematta. Lue täältä tuoreimmat asiakkaidemme tuntemukset ja luvut siitä, millainen vakuutusyhtiö If heille on.
Asiakkaiden arvosteluja ja kommentteja Ifistä
Ifin arvostelut Trustpilot-sivustolla osoittavat, että asiakkaat ovat meihin varsin tyytyväisiä. Toki joukossa on kaikenlaisia, myös niitä vähemmän tyytyväisiä asiakkaita. Ja hyvä niin, sillä niiden avulla pystymme virittämään toimintaamme entistä paremmaksi.
Alla näkyvät palautteet päivittyvät sivulle automaattisesti. Palautteet koskevat Ifin palvelua, ja arvostelijat ovat Ifin kanssa asioineita asiakkaita.
Tyytyväiset asiakkaat myös vuonna 2022
If menestyi mainiosti vuoden 2022 asiakastyytyväisyyttä mittaavassa EPSI Rating -asiakastutkimuksessa. Pitkäjänteinen panostus asiakaslähtöisiin digipalveluihin, luotettavuus sekä yhteiskuntavastuuseen satsaaminen näkyvät Ifin korkeissa asiakastyytyväisyysluvuissa. Olemme vahvasti ja vakaasti viiden parhaan vakuutusalan toimijan joukossa. Täältä on hyvä jatkaa nousua kohti listan ykkössijaa.
Koko vakuutusalaan verrattuna erotuimme muista toimijoista erityisesti täyttämällä asiakkaidemme koko vakuutustarpeen ja pitämällä asiakkaamme hyvin ajan tasalla siitä, mitä asiakkuudelle kullakin hetkellä oikeasti kuuluu. Myös kilpailukykymme sai asiakkailta erityiskiitosta.
Lue tutkimuksen koontiSeuraamme jatkuvasti asiakkaidemme tyytyväisyyttä
Ifissä asiakas on tärkein. Siksi kysymme palautetta ja mittaamme asiakkaiden tyytyväisyyttä useilla eri tavoilla. Otamme kokemuksistanne opiksemme, sillä tavoitteemme on yksinkertainen: haluamme olla asiakkaiden mielestä Suomen paras vakuutusyhtiö.
Teemme myös jatkuvasti töitä sen eteen, että asiointi kanssamme olisi mahdollisimman sujuvaa ja vaivatonta. Esimerkiksi verkkokaupassa vakuutusostoksilla käyneiltä tiedustelemme, oliko vakuutuksen ostaminen helppoa, ja korvausprosessin päätyttyä tiedustelemme asiakkaamme tuntemuksia siitä, miten kaikki sujui.
Keräämme myös avoimia palautteita useassa eri kanavassa, kuten asiakastyytyväisyyskyselyissä, sähköpostiviestinnässämme sekä Trustpilot-sivustolla.
Yhdistämällä kaikki nämä luvut ja kirjalliset asiakaskokemukset olemme aimo harppauksen tietoisempia siitä, millaisena vakuutusyhtiönä asiakkaat meidät kokevat. Kehittämisen varaa on aina, siksi jatkamme tulosten seuraamista ja pyrimme kehittämään toimintaamme jatkuvasti.