Asiakkaiden kokemuksia Ifin vakuutuksista

Sikaa ei kannata ostaa säkissä eikä vakuutusta vertailematta. Lue täältä asiakkaidemme kommentteja meistä ja luvut siitä, millainen vakuutusyhtiö If heille on.

Asiakkaiden arvosteluja ja kommentteja Ifistä

Ifin arvostelut Trustpilot-sivustolla osoittavat, että asiakkaat ovat meihin varsin tyytyväisiä. Toki joukossa on kaikenlaisia, myös niitä vähemmän tyytyväisiä asiakkaita. Ja hyvä niin, sillä niiden avulla pystymme virittämään toimintaamme entistä paremmaksi.

Alla näkyvät palautteet päivittyvät sivulle automaattisesti. Palautteet koskevat Ifin palvelua, ja arvostelijat ovat Ifin kanssa asioineita asiakkaita.

Tyytyväiset asiakkaat myös vuonna 2023

If menestyi mainiosti vuoden 2023 asiakastyytyväisyyttä ja -uskollisuutta mittaavassa EPSI Rating -asiakastutkimuksessa. Pitkäjänteinen panostus asiakaslähtöisiin digipalveluihin nostivat Ifin vakuutusyhtiöiden vertailussa kärkisijoille. Saimme erityiskiitosta asiakkailtamme palvelun laadusta ja rahalle saatavasta vastineesta. 

Asiakkaamme kokivat myös korvauspalvelumme vakuutusalan parhaaksi, kattaen sekä palvelun nopeuden sekä järjestelmällisen viestinnän siitä miten korvausprosessi etenee.

Asiakkaiden kommentit antavat mahdollisuuden jatkaa hyvällä tiellä sekä pontta panostaa uuteen, jotta voimme jatkaa matkaamme kohti vakuutusyhtiöiden kirkasta kärkisijaa. 

Lue tutkimuksen koonti

Vakuutusalan paras asiakaskokemus

Sanoihimme ei tarvitse uskoa sokeasti, vaan meillä on tutukitusti vakuutusalan paras asiakaskokemus sekä asiakasuskollisuus. Vuosittainen Asiakkuusindeksi-tutkimus kerää kanssamme asioineiden asiakkaiden tunnot yhteen ja vuoden 2023 tulokset kertovat meidän kehittyneen entisestään.

Paransimme kokonaissijoitustamme kaikki toimialat mukaanlukien 30 pykälällä. Panostamalla henkilökohtaisen palvelun laatuun sekä digtaalisiin palveluihimme asiakkaat kertoivat kokeneensa meidät asiantuntevana toimijana, jonka kanssa on helppo asioida.

Tutustu Asiakkuusindeksi-raporttiin

Asiakastyytyväisyys kiikarissa vuoden ympäri

Ifissä asiakas on tärkein. Siksi kysymme palautetta ja mittaamme asiakkaiden tyytyväisyyttä useilla eri tavoilla. Otamme kokemuksistanne opiksemme, sillä tavoitteemme on yksinkertainen: haluamme olla asiakkaiden mielestä Suomen paras vakuutusyhtiö.

Esimerkiksi verkkokaupassa vakuutusostoksilla käyneiltä tiedustelemme, oliko vakuutuksen ostaminen helppoa, ja korvausprosessin päätyttyä tiedustelemme asiakkaamme tuntemuksia siitä, miten kaikki sujui. Palautetta voi antaa myös vaikkapa asiakkaille lähtevistä sähköposteistamme.

Yhdistämällä kaikki nämä luvut ja kirjalliset asiakaskokemukset olemme aimo harppauksen tietoisempia siitä, millaisena vakuutusyhtiönä asiakkaat meidät kokevat. Palautteet ovat pohja jatkuvalle kehitykselle, ja sen otamme vakavasti.

Näin annat meille palautetta

Voit antaa meille palautetta Omilla sivuilla. Siten voimme yhdistää palautteesi asiakkuuteesi ja voimme tarvittaessa olla sinuun yhteydessä henkilökohtaisesti.