Asiakaspalvelu henkilöasiakkaille

Omat sivut ja Emma-virtuaaliassistenttimme palvelevat 24/7. Voit soittaa meille arkisin klo 8–20 ja viikonloppuisin klo 10–16 numeroon 010 19 19 19.  Samassa numerossa palvelemme vahinko- ja korvausasioissa arkisin klo 8–18, hätätilanteissa ympäri vuorokauden. 

Omat sivut 24/7 Vahinko- ja hätätilanteet

Rinnallasi, kun tarvitset apua vakuutusasioissa

Olemme sulkeneet kaikki henkilöasiakkaidemme konttorit. Haluamme palvella sinua entistä paremmin digitaalisissa kanavissamme ja puhelimitse.

Henkilökohtainen palvelu ja laajat aukioloajat takaavat sen, että vakuutukset kulkevat mukanasi sinulle parhaaseen aikaan. Ifissä kuljemme rinnallasi 24/7, kun haluat esimerkiksi tehdä muutoksia vakuutuksiisi Omilla sivulla, kysyä vakuutuksen sisällöstä chatissä tai muuttaa laskujen eräpäivää If Mobiilissa.

Jos haluat hoitaa vakuutusasioistasi mieluummin puhelimitse, soita meille tai jätä soittopyyntö. Digitaalisia kanaviamme on helppo käyttää ja autamme mielellämme myös niiden käytössä.

Tutustu digitaalisiin kanaviimme
Vahinko- ja hätätilanteet
Lue myös usein kysytyt kysymykset

  • Soita

    Ma–pe klo 8–20 ja la–su klo 10–16

    Vahinko- ja korvausasioissa palvelemme ma–pe klo 8–18, hätätilanteissa 24/7.

    Soita 010 19 19 19

  • Chattaa

    Emma on asiakaspalvelubottimme, joka auttaa sinua vuorokauden ympäri.

    Kysy neuvoa Emmalta

    Mikäli Emma ei osaa vastata kysymykseesi, se siirtää keskustelun asiakaspalvelijalle asiakaspalvelumme aukioloaikoina. Vahinkoasioissa Emma osaa vastata suureen osaan kysymyksistä. Tarvittaessa Emma ohjaa sinut Omille sivuille tai jättämään soittopyynnön.

  • Jätä soittopyyntö

    Halutessasi me voimme soittaa sinulle. Vakuutuksissa voit valita sinulle sopivimman ajan puolen tunnin tarkkuudella.

    Jätä soittopyyntö

Oletko yritysasiakas? Ota yhteyttä yritysasiakkaiden asiakaspalveluun. 

Henkilöasiakas – tutustu myös näihin