Sähköposti, konttorit ja aukioloajat

Tältä sivulta saat tietoa Ifin konttoreista, sähköpostin ja palautteen lähettämisestä sekä poikkeusaukioloajoista. Lue myös digitaalisista palveluistamme. 

Sähköpostin lähettäminen ja konttorit

Voinko lähettää sähköpostia Ifiin?

Voit lähettää meille viestin Omilla sivuilla. Viestin lähettäminen Omilla sivuilla pitää asiakastietosi ja vakuutusasiasi turvassa, sillä yhteys on salattu, toisin kuin perinteisessä suojaamattomassa sähköpostissa. Omien sivujen kautta viestin lähettämällä vain sinä näet tietosi, ja voimme varmistua nopeasti siitä, kenen asiakkaan kanssa olemme tekemisissä. Siksi asiaan palaaminenkin voi olla nopeampaa, kun asiakkuutesi on tunnistettu heti kun otat meihin yhteyttä. Tietoturvasyistä emme käytä sähköpostia vakuutusten tai korvausasioiden hoitamiseen.

Missä on lähin Ifin konttori?

Ifillä ei ole konttoreita Suomessa.

Voit hoitaa monet vakuutusasiasi silloin kun sinulle sopii Omilla sivuilla. Jos kaipaat henkilökohtaista palvelua, tavoitat asiantuntijamme myös puhelimitse.

Tiesithän, että helpoin reitti Omien sivujen äärelle on mobiilisovelluksemme If Mobiilin kautta?

Asiakaspalvelun poikkeusaukioloajat ja digitaaliset palvelut

Mitkä ovat asiakaspalvelunne poikkeusaukioloajat?

Asiakaspalvelumme normaalit aukioloajat näet asiakaspalvelusivultamme

Poikkeusaukioloajat 2025

Kiirastorstai 17.4. klo 8-13
Pitkäperjantai 18.4. suljettu
2. pääsiäispäivä 21.4. suljettu
Vappu 1.5. suljettu
Helatorstai 29.5. suljettu
Juhannusaatto 20.6. suljettu
Jouluaatto 24.12. suljettu
Joulupäivä 25.12. suljettu
Tapaninpäivä 26.12. suljettu
Uudenvuoden aatto 31.12. klo 8-13

Mitä ovat Omat sivut ja If Mobiili?

Asiakkaanamme saat käyttöösi henkilökohtaisen verkkopalvelun. Omilla sivuilla voit hoitaa vakuutus- kuin korvausasioitasi vuorokauden ympäri. 

If Mobiili on puhelimeen ladattava sovellus, jonka avulla hoidat vakuutusasioitasi missä ja milloin tahansa. Sovelluksen kautta käytät verkkopalveluitamme, kuten Omia sivuja entistä helpommin. Tutustu ja lataa sovellus.

Ifin verkkopalvelut toimivat kaikilla yleisimmillä selaimilla. Suosittelemme kuitenkin, että tietoturvan ja toimivuuden takia päivität selaimesi aina uusimpaan versioon. Kaikessa verkkoasioinnissa kannattaa olla tarkkana erilaisten verkkohuijausten ja epämääräisten sähköpostien varalta.

Lue lisää verkkopalveluidemme tietoturvasta

Etkö pääse kirjautumaan Omille sivuille? Lue vinkkimme, mitä tehdä

Millä kielillä If palvelee?

Palvelemme henkilöasiakkaitamme pääsääntöisesti suomeksi ja ruotsiksi. Verkkokauppa toimii suomeksi että ruotsiksiOmat sivut palvelevat sekä suomeksi että ruotsiksi

Saat englanniksi auto-, koti- ja matkavakuutukset soittamalla asiakaspalveluumme. Tutustu näihin tuotteisiin englanninkielisillä nettisivuillamme.

Miten voin antaa palautetta Ifistä?

Kuulemme mieluusti mitä mieltä olet Ifin palveluista ja kokemuksestasi asiakkaanamme. Voit jättää meille sähköistä palautetta tai kehitysehdotuksesi Omilla sivuilla, koskipa se sitten vakuutus- tai korvauspalveluitamme. 

Toimi näin:

  1. Kirjaudu tästä Omille sivuille
  2. Valitse vaihtoehto "Vakuutukset ja asiakastiedot"
  3. Valitse "Jätä kehitysehdotus"
  4. Valitse "Lähetä viesti", jonka jälkeen avautuvaan tekstikenttään voit kirjoittaa vapaamuotoisesti palautteesi.

Kysy vakuutusasioista Emmalta!

Emma on Ifin asiakaspalvelubotti, joka palvelee sinua vuorokauden ympäri. Aloita keskustelu!

Sinua voisi kiinnostaa myös nämä

Hei! Oliko tällä sivulla oleva tieto sinulle hyödyllistä?

Sivun sisältö oli hyödyllistä

Älä kirjoita palautteeseen henkilötietoja, kuten nimeä, puhelinnumeroa, sähköpostia, osoitetta tai muita arkaluonteisia tietoja.

Et voi hoitaa vakuutusasioitasi tai jättää yhteydenottopyyntöä tämän palautelomakkeen kautta. Emme voi vastata jättämääsi palautteeseen. Jos haluat vastauksen, lähetäthän meille viestin Omien sivujen kautta.

* Pakollinen kenttä
Lomake lähetetään...