Matka-apu auttaa matkalla

Kun ulkomailla reissatessa sattuu ja tapahtuu voi avun löytäminen olla hankalaa. Ifin matka-apu on rinnallasi ja aina yhden soiton päässä.

Matka-apu yhden soiton päässä

Jos tarvitset apua matkalla, aikaa ei ole tuhlattavaksi oikean tiedon etsimiseen. Autamme sinua yhden soiton päässä, vuorokauden ympäri. Soittamalla numeroon +358 10 19 19 99 autamme sinua ratkaisemaan ongelmasi ripeästi, kerromme mitä vakuutuksesi korvaa ja mistä saat nopeiten apua.

Näin se toimii

  1. Soita +358 10 19 19 99 Saat meidät kiinni yhdestä numerosta. Palvelemme sinua suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.
  2. Saat selkeät ohjeet Vastaamme puheluusi 24/7 ja saat helpot ohjeet siitä miten ongelmasi ratkeaa nopeiten.
  3. Siirry tarvittaessa lääkärille Tarvittaessa autamme sinut parissa minuutissa lääkärin pakeille, joko kasvokkain tai ketterästi etänä.

Muista myös nämä reissussa

Ansaittu rantaloma sai yllättävän käänteen

80-vuotias asiakkaamme Raili (nimi muutettu) oli viettämässä rantalomaa Fuengirolassa. Kesken matkan noussut korkea kuume ja kurja olo kielivät kovasta keuhkokuumeesta. Raili soitti Ifin matka-apuun toimintaohjeiden toivossa: miten lääkärin pakeille pääsisi Fuengirolasta käsin? Raili ohjattiin suoraan suomenkieliselle terveysasemalle Fuengirolassa, jotta oireista ja hoidosta oli helpointa keskustella kasvokkain. Laskut käynnistä lähetettiin suoraan Ifille eikä Railin tarvinnut murehtia maksusta itse, hän pystyi keskittymään paranemiseen. "Vuosikymmenten asiakkuus todisti arvonsa, ja sain erinomaista palvelua Ifiltä kaukana kotoakin", Raili summaa.

Apua urheiluvammaan huonoista yhteyksistä huolimatta

Asiakkaamme Janne (nimi muutettu) pyysi Ifin matka-avusta neuvoja saatuaan pojaltaan Tanskasta puhelun, jossa poika kertoi loukattuaan itsensä urheillessa. Pojan puhelinyhteys Suomeen ja Ifiin takkuili eikä asian selvittäminen puhelimitse onnistunut. Koska pojan ohjaus paikalliselle julkiselle terveysasemalle pikapuolin oli tärkeää, matka-avusta lähetettiin tekstiviesti pojalle toimintaohjeineen, ja helpottunut Janne sai puhelun, jossa kerrottiin pojan saaneen kirjalliset ohjeet lääkäriin hakeutumiseksi. "10 pistettä erinomaisesta palvelusta ja erityisesti siitä, että näitte ylimääräistä vaivaa, jotta toimintaohjeet pojalleni saatiin varmasti perille tekstarimuodossa. Plussaa myös huolestuneen isän huomioimisesta tiedonvaihdossa", Janne kertoo.

Hei! Oliko tällä sivulla oleva tieto sinulle hyödyllistä?

Sivun sisältö oli hyödyllistä
* Pakollinen kenttä
Lomake lähetetään...

Emme valitettavasti voi vastata tällä sivulla jättämääsi palautteeseen. Jos haluat vastauksen, lähetäthän meille viestin Omien sivujen kautta.