Oletko oikein vakuutettu?

On helppoa varmistaa, että sinut, perheesi ja omaisuutesi on oikein vakuutettu. Sinun tarvitsee vain varata puhelinaika osaavalle vakuutusneuvojallemme.

  • Miten toimin?

    1. Jätä meille yhteydenottopyyntö tällä sivulla.
    2. Ensimmäisessä lyhyessä puhelussa varaamme sinulle ajan varsinaiselle keskustelulle, jos sinulla ei juuri soittohetkellä ole aikaa käydä läpi vakuutusturvaasi.
    3. Kartoitamme vakuutustarpeesi joko ensimmäisessä puhelussa tai yhdessä sovittuna parempana ajankohtana, sinun toiveidesi mukaan.
  • Miten hyödyn neuvonnasta?

    • Saatamme havaita puuttuvia vakuutuksia tai turvatasojen päivitystarvetta, sillä vakuutustarpeilla on tapana muuttua ajan ja elämäntilanteiden myötä. 
    • Vakuutusten siirto on helppoa, ja halutessasi autamme sinua myös irtisanomaan vakuutuksesi toisesta yhtiöstä.
    • Voimme myös yhdessä todeta turvatasosi oikeaksi. Tärkeää on, että tiedät varmasti olevasi oikein vakuutettu.

Jätä yhteydenottopyyntö

Perhe rentoutuu sohvalla
If Etuohjelman kautta on mahdollista saada 10-16 % alennus kaikista vakuutusmaksuista.

Mitä hyötyä on vakuutusten keskittämisestä Ifiin?

  • Kun keskität vakuutuksesi Ifiin, saat keskittäjäalennusta. Samalla näet Omilta sivuilta ja If Mobiilista aina kerralla kaikki vakuutuksesi, maksusi, vakuutusasiakirjasi sekä vahinkosi yhdestä paikasta.
  • Saat vahingottomilta vuosilta Omavastuurahaa.
  • Keskittämällä sinun ei tarvitse maksaa useita omavastuita.
  • Saat jatkossakin asiantuntevaa apua vakuutuskokonaisuutesi hallitsemiseen.
  • If Etuohjelmasta jopa 16 % alennus

    If Etuohjelmaan pääset jo pelkällä kotivakuutuksella tai auton kaskovakuutuksella. Mikäli sinulla on molemmat, voit saada jopa 16 % alennukseen kaikista vakuutuksistasi.

    Tutustu If Etuohjelmaan
  • Suomen tyytytyväisimmät korvausasiakkaat

    Ifin korvauspalvelu on vuosi toisensa jälkeen saanut kiitosta nopeudesta ja palvelun tasosta. Vakuutusyhtiöiden vertailussa If on ykkönen asiakaskokemuksessa ja asiakasuskollisuudessa.

    Lue lisää asiakastyytyväisyydestä