Saammeko esitellä:

Alvar

Ifin yritysasiakkaiden chatbot eli asiakaspalvelurobotti

Alvar on töissä alvariinsa

Asiakaspalvelurobotti Alvar auttaa sinua yritysvakuutuksiin liittyvissä kysymyksissä vuorokauden ympäri. Alvar osaa vastata vakuutusasioihin yleisellä tasolla ja ohjata keskustelun yritysneuvojalle, kun kyseessä on yksityiskohtaisempi asia. Asiakaspalvelumme aukioloaikojen ulkopuolella voit jättää Alvarin kautta soittopyynnön yritysneuvojalle.

Vinkit keskusteluun

Alvar osaa vastata parhaiten, kun kysyt lyhyitä kysymyksiä ja yhden kysymyksen kerrallaan.
Esimerkiksi kysymykseen "Miten saan yrityskansion käyttöön?" Alvar tietää vastauksen. Alvar ei välttämättä osaa vastata, jos kirjoitat ainoastaan "yrityskansio" tai esität monta kysymystä yhdessä viestissä. Jos et saa heti sopivaa vastausta, yritä uudelleen hieman toisella tavalla. Kiinnitä myös huomiota oikeinkirjoitukseen.

Nopeaa ja selkeää palvelua! Kiitokset!

Harjoitus tekee mestariksi

Alvarin osaaminen kasvaa jatkuvasti käytyjen keskusteluiden ja asiakaspalautteiden avulla - osallistu siis rohkeasti kehitykseen ja anna palautetta! Luemme päivittäin Alvarin saamat palautteet, syvennämme vastauksia ja laajennamme aihealueita sitä mukaa kuin palautetta ja kokemusta kertyy.