Yritysasiakkaan Digitaalinen asiointi Ifin kanssa

  • Hoida vakuutusasiat helpommin If Yrityskansiossa

    Suosittelemme, että asiakkaanamme käytät kaikkeen vakuutusasiointiisi If Yrityskansiota.  Vahinkojen käsittelykin on nopeampaa, kun ilmoitat niistä kansion kautta.

    Kirjaudu turvallisesti kansion omalla käyttäjätunnuksella tai omilla verkkopankkitunnuksillasi.

    Kirjaudu If Yrityskansioon
  • Haluatko tarjouksen tai onko sinulla kysyttävää?

    Pyydä tarjous yrityksesi vakuutuksista. Otamme sinuun yhteyttä viimeistään seuraavana arkipäivänä.

    Hoida muita vakuutusasioita tai anna meille palautetta. Me otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.

  • Vahingon sattuessa

    Suosittelemme, että ilmoitat kaikki vahingot If Yrityskansion kautta. Näin ilmoitukset ja kaikki vahinkoja koskeva viestintä tallentuu ja voit seurata asian edistymistä.

    Voit ilmoittaa kaikki vahingot lukuunottamatta työtapaturmia ja ammattitauteja myös kirjautumatta. 

    Ilmoita vahingosta
  • Varaa aika

    Voit varata soittoajan, jolloin sinulle sopii parhaiten jutella yrityksesi vakuutusasioista. 

    Voit varata myös verkkotapaamisen, jossa asiakasneuvojamme voi esittää sinulle oman tietokoneruutunsa ja opastaa "kädestä pitäen" haluamissasi asioissa.

    Varaa soittoaika
  • Chattaile Alvarin kanssa

    Chattaile milloin haluat Alvar-asiakaspalvelurobotin kanssa. Alvar palvelee ympäri vuorokauden. Voit aloittaa chattailun klikkaamalla sivun oikean reunan kuvaketta. Jos Alvar ei osaa vastata kysymykseesi, se välittää viestisi asiakasneuvojalle, joka ottaa sinuun yhteyttä. Asiakasneuvojamme ovat paikalla ma-pe 8-16.

  • Toki voit myös soittaa

    Voit tietysti myös soittaa meille, kun haluat keskustella yritysvakuutuksista. Tärkeimmät puhelinnumerot:

    Yritysasiakkaiden vakuutuspalvelut
    PUHELIN 010 19 15 00
    Avoinna ma-pe 8.00-17.00

    Yritysasiakkaiden korvauspalvelut
    PUHELIN 010 19 16 00
    Avoinna ma-pe 8.00-17.00