Lehdistötiedote, 12.2.2008 11:00:00

If ykkönen Lahden seudulla

If jatkoi viime vuonna hyvää tulostahtiaan Lahden seudulla. Henkilöasiakasmyynnistä vastaava aluejohtaja Leila Perälahti uskoo, että asiakkaat arvostavat palvelujen monipuolista saatavuutta ja vaivattomuutta. Lisäksi keskittäjäasiakkaiden uudet palvelu- ja omavastuuedut lisäävät tyytyväisyyttä.

- Asiakastyytyväisyytemme on ollut vahvassa nousussa viime vuonna. Pienyrityspuolella sijoituimme kärkipaikalle. Erityisesti uudet palvelu- ja omavastuuedut keskittäjäasiakkaille ovat tukeneet voimakkaasti pyrkimyksiämme saavuttaa entistä parempi asiakastyytyväisyys. Suuren suosion on saavuttanut lokakuussa markkinoille lanseerattu Omavastuuetu niille henkilöasiakkaille, jotka keskittävät vakuutuksensa Ifiin, sanoo Perälahti.

Perälahti kertoo, että Oikea Turva -kartoituksen myötä Ifissä on lisäksi havaittu, että asiakkaat ovat yhä enenevässä määrin kiinnostuneita omasta henkilövakuutusturvastaan.

Oikea Turva -kartoituksella selvitetään myös kotiin liittyvät riskit. Keskeiset kodin vakuutukset voi ostaa myös internetissä. Ifin henkilöasiakkaista jo yli 240 000 on ottanut käyttöönsä oman vakuutuskansion www.if.fi sivujen kautta.

Vakuutuspalvelun valinnalla voi säästää ympäristöä
If-yrityskansion käyttö on entisestään laajentunut 2007 aikana. Nyt jo 28.000 yritysasiakasta on ottanut v. 1999 lanseeratun palvelun käyttöönsä. Kirjautumisluvut osoittavat, että asiakkaat käyttävät palvelua ahkerasti. Yli puolet kaikista vahingoista ilmoitetaan kansion kautta.

- Kun yrityskansioiden kautta on toimitettu tähän mennessä jo yli 22 miljoonaa sivua erilaista vakuutus- ja vahinkoasiakirjaa, voimme puhua jo aikamoisesta paperin- ja ympäristönsäästöstä, tuumii johtaja Atte Andersson pienyritysyksiköstä. Lisäksi me säilytämme kaiken materiaalin turvallisesti asiakkaan puolesta sähköisesti.

If Lahdessa ja Hollolassa

If palvelee asiakkaitaan uusituissa tiloissa Aleksanterinkatu 18:sta. Lisäksi saatavuutta on lisätty avaamalla keväällä Hollolaan uusi myyntipiste Kauppakuja 2:een.

Arjen turvallisuus on tärkeää Ifille

- Viime vuonna If Turvallisuusrahasto tuki kahtasataa eri hakijaa yhteensä 60 000 eurolla. Etelä-Suomen perhepäivähoitoon ja päiväkoteihin on esimerkiksi toimitettu tuhansia heijastimia ja heijastinliivejä. Kaiken kaikkiaan If jakoi viime vuonna noin 100 000 kpl erilaista turvallisuustuotetta, kertoo Perälahti.

Lisätiedot:
Leila Perälahti, aluejohtaja, puh. 010 512 0094, gsm 0500 798 528