Matkatavaran viivästyminen
Tarkista vakuutusnumero vakuutuskortistasi tai työnantajaltasi. Tarvitset sitä, kun täytät vahinkoilmoitusta.
Valitse oikea lomake
SP-alkuinen vakuutusnumero
Jos vakuutusnumerosi alussa on SP-tunnus (esimerkiksi SP123456) ja kyse on uudesta matkatavaran viivästymisestä:
- matkalla sattuneet matkatavaran viivästymiset, täytä tämä lomake
- komennusmatkalla sattuneet matkatavaran viivästymiset, täytä tämä lomake
Vakuutusnumerosi alkaa numeroilla:
Kun vakuutusnumerosi alkaa numeroilla (esimerkiksi 001- tai 000-alkuinen) ja kyse on uudesta matkatavaran viivästymisestä, täytä tämä lomake ja lähetä täytetty lomake sähköpostilla osoitteeseen luggage.claims@if.fi
Ohjeita vahinkoilmoituksen tekemiseen:
- Täytä oma vahinkoilmoitus jokaisesta vahingosta erikseen.
- Ilmoita kuljetuksessa kadonneista tavaroista kuljetusyhtiölle (esim. lentoyhtiö tai junayhtiö).
- Säilytä ostokuitit, jos joudut ostamaan välttämättömyystarvikkeita.
- Tositteita tai kuitteja ei tarvitse lähettää, vaan pyydämme niitä tarvittaessa.
- Jos tarvitsemme lisätietoja, olemme sinuun yhteydessä.
Voit myös ottaa yhteyttä yritysten korvauspalveluun
Palvelemme sinua yritysten korvausasioissa.
PUHELIN
010 19 16 00
PUHELIN (ulkomailta soitettaessa)
+358 10 19 16 00
AVOINNA
ma-pe klo 8.00-17.00
Kiireellisissä vahinkotapauksissa (iltaisin ja viikonloppuisin) voit soittaa Vahinkopäivystykseen
PUHELIN
0800 1 3800
PUHELIN (ulkomailta soittaessa)
+358 800 1 3800