Kiitos, autoit juuri meitä kehittämään toimintaamme!

Asiakkaiden palautteet ovat meille tärkeitä, ja kuuntelemme niitä herkällä korvalla.

Kehitämme toimintaamme palautteen perusteella

Myönteistä palautetta on aina mukava saada, mutta olemme yhtä iloisia rakentavasta palautteesta. Jos emme ole onnistuneet palvelemaan sinua parhaalla mahdollisella tavalla, haluamme kuulla asiasta, jotta voimme jatkossa toimia paremmin. Haluamme, että palvelumme ovat asiakkaille mahdollisimman vaivattomia ja helppokäyttöisiä.

Pyydämme asiakkailta palautetta monenlaisissa tilanteissa – niin verkko- ja puhelinpalvelussamme asioinnin kuin vahinkoilmoituksen jälkeen.

Esimerkki: asiakaspalautteen myötä chat-palvelu paremmin esiin

Kun nykyään kaikki pitää tehdä verkossa eikä mistään saa palvelua, olisi chat hyvä lisä.

Näin totesi eräs asiakas Ifin verkkokaupassa asioinnin jälkeen. Myös monet muut asiakkaamme toivoivat, että tarjoaisimme verkkokaupassa palvelua myös chatin kautta, sillä se koetaan nopeaksi ja vaivattomaksi tavaksi saada vastauksia mahdollisiin lisäkysymyksiin vakuutusta ostaessa.

Palautteen perusteella nostimme chat-palvelua selkeämmin esille, sillä mitä ilmeisimmin monet asiakkaamme eivät ole aiemmin löytäneet palvelua verkkokaupasta helposti. Samalla tarjosimme asiakkaille myös helpon tavan jättää soittopyynnön tilanteessa, jossa kaikki chat-palvelijat ovat varattuna.

Uudistuksen jälkeen saamamme palautteen perusteella vaikuttaa siltä, että chat-palvelumme on nyt helpommin löydettävissä:

Kaikki sujui hyvin, käytin chattiä ja henkilö sieltä jopa soitti minulle.

Lue lisää siitä, millaisena asiakkaat kokevat palvelumme.

Liity If Kehittäjät -asiakasyhteisöön ja vaikuta

Haluatko olla mukana kehittämässä toimintaamme myös jatkossa? Liity If Kehittäjiin! Se on yhteisö, jossa asiakkaamme pääsevät kehittämään tulevaisuuden vakuutuspalveluita.

Yhteisöön liittyminen ei sido mihinkään, ja voit osallistua oman aikataulusi puitteissa. Yhteisö toimii niin, että lähetämme Jäsenille sähköpostitse kutsuja tehtäviin, jotka voivat olla esimerkiksi erilaisia online-kyselyitä, haastatteluita tai testaustilaisuuksia. Yhteisön jäsenenä pääset siis vaikuttamaan ja varmistamaan, että asiakkaiden ääni kuuluu Ifin palveluiden kehittämisessä. Kiitämme aktiivisimpia jäseniä esimerkiksi arpomalla säännöllisesti lahjakortteja.

Liity siis mukaan, jos haluat olla mukana vaikuttamassa toimintaamme!

Voimmeko auttaa?

Asiakaspalvelumme palvelee arkisin 8–20 numerossa 010 19 19 19. Tiesitkö, että sinua palvelee myös Emma, Ifin asiakaspalvelurobotti?

Katso yhteystiedot ja tutustu Emmaan

Etuja asiakkuudesta

Muistathan, että Ifin asiakkaana sinä saat monia rahanarvoisia etuja ja palveluita. Voit saada jopa 16 % alennusta vakuutuksistasi, ja tien päällä apua on tarjolla 24/7.

Oletko hyödyntänyt etusi?

Testaa vakuutusturvasi

Haluatko tietää, minkälainen vakuuttaja olet verrattuna muihin suomalaisiin? Saat vastauksen tekemällä helpon testin. Tulokset saat heti!

Tee testi