Pyydä vakuutustarjous

Saat meiltä toimialasi mukaan räätälöidyt vakuutusratkaisut. Jätä yhteystietosi, niin soitamme sinulle.

Turvaa toimintasi myös vahingon sattuessa.

Vahingon kohdanneet asiakkaamme antavat meille arvosanaksi 4,5 asteikolla 1–5. Heidän mielestään olemme oikeudenmukaisia ja nopeita, ja kanssamme on helppo asioida. Itse asiassa ne, joille on sattunut vahinko ovat kaikkein tyytyväisimpiä asiakkaitamme. Myös ravintolan Gastonen omistaja Lennart Sukapää (kuvassa) antaa Ifin korvauspalvelulle kiitettävän arvosanan. Lue hänen tarinansa:
​​​​​​​​​​​​​​​​​

Kirjaudu If Yrityskansioon

Tee vahinkoilmoitus kätevästi If Yrityskansiossa. Voit kirjautua If Yrityskansion omilla tunnuksilla tai henkilökohtaisilla pankki-tunnuksillasi.



Lennartin tarina

Lokakuinen ilta, täysi ravintola ja pikkujouluaika tulossa. Hyvin menee, ajatteli ravintola Gastonen omistaja Lennart Sukapää. "Yhtäkkiä keittiön katosta alkoi tippua vettä. Huoltomies kävi ja keittiö suljettiin. Varasimme asiakkaille pöytiä lähiseudun ravintoloista", Lennart muistelee. "Pahin oli vielä tulossa. Isännöitsijä kertoi, että edessä on  iso remontti ja ravintola on kiinni noin kolme kuukautta. Olin juuri tavannut yhteyshenkilöni Ifistä ja keskeytysvakuutus​ oli päivitetty. Se korvasi menetetyn myynnin ja 17 työntekijän palkat."

Tärkeintä vakuutuksessa onkin se, mitä tapahtuu vahingon satuttua. Teemme kaikkemme, jotta saat yrityksesi toiminnan rullaamaan normaalisti mahdollisimman pian. Siksi palvelemme sinua nopeasti ja joustavasti.​

​Korvauspalvelua, joka sujuu niin kuin pitääkin. Näin se käy:

  • Tee vahinkoilmoitus osoitteessa if.fi tai soita. Yksi yhteydenotto riittää aina.
  • Otamme asian hoitoomme. Käsittelemme yli puolet tapauksista vuorokauden kuluessa.
  • Oma yhteyshenkilösi pitää sinut ajan tasalla, ja sinä voit keskittyä yrityksesi toimintaan.
  • 92 % vahinkotapauksista saa myönteisen korvauspäätöksen.