Ifin mainoskonsepti

If on ollut Suomen markkinoilla vuodesta 2003. Näinä vuosina olemme onnistuneet rakentamaan Ifistä vahvan brändin.

Viestintäkonsepti on perusta kaikelle viestinnällemme, ja se pohjautuu Ifin erinomaiseen korvauspalveluun.

Tärkeintä vakuuttamisessa on se, mitä tapahtuu vahingon jälkeen. Korvauspalvelussa testataan ja todistetaan vakuutusyhtiön luotettavuus, ja siitä asiakkaat maksavat.

Tästä huolimatta vakuutusyhtiöt ovat mainonnassaan keskittyneet aina itse vahinkoon. Me sen sijaan keskitymme kertomaan, mitä tapahtuu vahingon jälkeen.

Mainontamme viesti on siten sekä asiakkaallemme tärkeä että meidät kilpailijoistamme erottava.

Mainoskonseptimme viesti on ”Korvauspalvelua, joka sujuu niin kuin pitääkin.” If tarjoaa asiakkailleen toimivaa korvauspalvelua, ja samalla viesti on hyvä syy omalle henkilöstöllemmekin kehittyä entistäkin paremmaksi korvauskäsittelijäksi.

Kiinnostus vakuutuksia kohtaan on yleisesti melko vähäistä, ja mediahälyssä erottuminen on vaikeaa. Erottuaksemme mediassa ja tavoittaaksemme mahdollisimman suuren kohderyhmän keskitymme suurimpiin medioihin (TV, suuret sanomalehdet jne.).

Asiakaslupauksemme on ”Ole huoletta. Me autamme.” ​​​